Friday, August 15, 2008

Ogrenci

üniversite yemekhanesine giren bir öğrenci tüm yerler dolu olduğundan
gidip üniversite profesörünün oturduğu masaya oturmuş.
profesör kaşlarını çatarak: 'öküzler ve kuşlar aynı masada oturamaz!'
öğrenci:o zaman ben uçtum...
profesör cevaba çok sinirlenmiş, sınavda öğrenciye takmış ve sınavı
başarısız geçmesi için elinden geleni yapmış. yalnız sınavda çğrenci tüm soruları
mükemmel bir şekilde cevaplamış.profesör öğrenciye:sana bir soru soracağım ,demiş.
yolda yürürken iki çuval bulduğunu hayal et, birinde akıl var diğerinde ise para var.
hangi çuvalı alırsın?
öğrenci: para olan çuvalı seçerdim...
profesör: ben akıl olan çuvalı seçerdim...
öğrenci: normal! kimde ne eksikse onu seçer...
profesör çok sinirlenmiş, öğrencinin sınav kağıdına not yerine 'öküz' yazmış.
öğrenci nota bakmadan odadan çıkmış. bir dakika sonra öğrenci kapıyı aralamış:
'sayın profesör, imzanızı atmışsınız,
fakat notumu yazmayı unutmuşsunuz ' demiş

Keeping Your Car Running Smoothly: A Guide to Car Servicing in Bracknell

As a driver in Bracknell, you know how important it is to keep your car well-maintained. The unique driving conditions and environmental fac...