Monday, November 09, 2009

AZRAİL

Kadının biri, 46 yasındayken kalp krizi geçiriyor ve
hastaneye kaldırılıyor.
Ameliyat masasındayken, ölüme yakın, birden bir
Hayal görüyor.
Azraili görüyor ve soruyor:
'Benim saatim geldi mi?'
Azrail cevap veriyor:
'Hayır, senin daha 43 sene, 2 ay ve 8 günün var'.
Narkozdan uyandıgında, estetik yaptırmaya karar veriyor.
Yüzünü gerdiriyor, dudaklarını doldurtturuyor ve
Gögüslerini düzelttiriyor.
Kısacası: 'Yeniden dogmus gibi'
Daha uzun bir süre yasayacagını bildigi için simdi, o kadar
ameliyatın degdigini düsünüyor.
Son ameliyattan sonra,
hastaneden tamamen yeni bir insan gibi çıkıyor.
Tam karsıdan karsıya geçiyorken ambulans çarpıyor ve ölüyor.
Azrail'e soruyor: '40 seneden daha
fazla yasayacagımı söylemistin
Neden o zaman bana o ambulansın carpmasini engellemedin?
Azrail cevap veriyor:
'Kız, allah canını almasın ben seni tanıyamadım... .. :)))



Check out the other blogs I contribute:Overseas Property Articles | Office Refurbishment Articles | Property Articles

Keeping Your Car Running Smoothly: A Guide to Car Servicing in Bracknell

As a driver in Bracknell, you know how important it is to keep your car well-maintained. The unique driving conditions and environmental fac...